Zupa krem z dyni

Chyba już kiedyś wspominałam, że lubię zupy krem. Przede wszystkim robi się je bardzo szybko. A w sezonie kiedy warzywa z własnego ogródka są dostępne to grzech nie zrobić jakiejś. Własny ogródek mam głównie ogródek rodziców 😃Swojego się jeszcze nie dorobiłam, ale mam nadzieję, że kiedyś to nastąpi😏 No ale przejdźmy do konkretów, a mianowicie zupa z dyni. Do tego przepisu użyłam mleka kokosowego aby było słodko. Do zupy użyłam 800 g dyni i około pół litra wody. Wszystko zależy od tego jak bardzo chcecie gęstą zupę. Zamiast gotować ją na wywarze czy to mięsnym czy warzywnym dodałam po prostu kostkę rosołową. Przyprawiamy dowolnie, oczywiście dodałam najwięcej imbiru mielonego. Skoro zupa krem to na koniec gotowania blendujemy. Przy końcu dodałam dopiero mleko kokosowe.
Zupa podana z makaronem udon.

Komentarze

Popularne posty