Pierogi z kaszą jaglaną

Dziś będzie pierogowo😍
Ostatnio znów miałam przestój (ale na Insta ciągle jestem 😉) więc postaram się to dziś nadrobić.

Zacznijmy od gotowanych pierogów. Długo szukałam dobrego przepisu na nie i w końcu udało się. Znalazłam taki którego na pewno będę używać z innym farszem także.

Składniki na ciasto:
  • 450 g mąki,
  • ok. 300 ml wrzątku,
  • łyżka oliwy 
Składniki łączymy i zagniatamy ciasto. Wałujemy i wykrawamy krążki. Mi wyszło 40 pierogów.

Składniki na farsz:
  • szklanka kaszy jaglanej,
  • 150 g sera białego,
  • 1 jajko,
  • 3 łyżki śmietany,
  • sól, pieprz do smaku 
 Kaszę gotujemy w 2 szklankach wody. Gdy ostygnie (cała woda wsiąknie w nią) dodajemy ser, jajko, śmietanę, przyprawiamy do smaku i mieszamy.


Dalej chyba już wiecie jak się lepi pierogi ;)
W sumie nie zastanawiałam się z czym je podać, czy oblać śmietaną czy wymyślać jakiś inny sos....ale najlepsze były prosto ugotowane 😃

Komentarze

Popularne posty